woensdag 23 januari 2013

Filmpje dinsdag


16 opmerkingen:

  1. Elke - Mama van Kiani23 januari, 2013

    Gewoon de max !!
    Mama is toch een tikkeltje jaloers na het bekijken van deze leuke beelden, ik wou dat ik bij jullie was.
    Nog veel plezier ginder !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Héél fijn om deze leuke beelden te zien!!! Bedankt en nog héél veel fun!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel heel héél tof !!! Nog heel veel plezier voor Bono en de rest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, jullie kunnen nogal dansen en dat na zo!n skiavontuur!!
    Het lijkt mij daar super leuk!
    Groetjes aan iedereen (kusje Lee)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leuk te zien hoe veel plezier jullie daar hebben . Geniet er nog van .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Celine - mama van Aube23 januari, 2013

    Super leuk !!!
    Bedankt voor de toffe filmpjes en dagelijks verslag !
    Heel leuk om te kunnen zien hoe fijn jullie het daar hebben.
    Geniet nog van jullie vakantie en nog heel veel sneeuwplezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jamila- Mama van Amal23 januari, 2013

    We zijn heel blij dat jullie het daar leuk vinden en we zijn heel trots op jullie. bedankt ook voor de leuke filmpjes.Groetjes voor allemaal en een groote kus voor Amal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fien en stan23 januari, 2013

    de filmpjes zijn top !
    we vinden ze ook héél grappig..
    we zouden er graag bij zijn..
    de desserten zien er daar lekker uit.
    nog veel skipret gewenst !
    groetjes aan alle kinderen en begeleiders.
    Fien en Stan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beste lander ik zeg je één ding: lol lol lol lol
    jasper
    of toch nog één ding: ik mis je nog niet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof om jullie bezig te zien !! Jullie zijn echt wel suppergoed op die latten!
    Nog heel veel sneeuwpret !!

    Bedankt voor de mooie kaart Arno!

    groetjes van papa, mama en Axel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blij te zien dat jullie daar erg veel plezier hebben ;) En ik krijg zo'n gevoel van 'Da was daar écht tof, kwou dat ik nog een keertje mee kon...' :)

    PS: Tommie, heeft jouw ijsje gesmaakt? ;p

    Nog heel veel plezier daar!
    Groetjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! Super! Super!
    Leuk om te zien hoe jullie zich daar zo amuseren.
    Bedankt voor de filmpjes en verslagen. Ik kijk al uit naar de volgende :)
    Groetjes aan iedereen maar zeker en vast aan de 6de klassers van Iddergem!
    En ook bedankt voor het mooie kaartje. Jullie zijn mijn adres blijkbaar toch niet vergeten ;-) Doe daar zo verder en maak voor mij extra veel plezier.
    Ik kijk al uit naar de vele verhalen na jullie skivakantie.

    Groetjes juf Carlin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Skiën lijkt ons toppie!!!
    wij genieten elke dag van jullie filmpjes en foto's.

    Veel groeten,

    Stan (2e lj) en Paula (4e lj).

    PS.: Meester ik mis je heel hard maar bij juf Carine en jusf Hilde is het ook zeer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een heel fijn filmpje.
    Jullie smullen er daar nogal op los. Maar zo een ski- en danspret vraagt natuurlijk extra energie. Jullie raceten die helling nogal naar beneden, zeg. En op de skiliften gaat het alsof jullie nooit wat anders deden. Nog veel plezier daar !
    En begeleiders ... nog niet te moe ? Maar door al die blije gezichtjes kunnen jullie zeker nog dàgen doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk filmpje. en jullie hebben het daar echt naar jullie zin.leuk om te zien hoe jullie daar genieten.groetjes aan soraya en ze steekt haar zeker weg voor de camera zie haar nooit .nog veel plezier daar en geniet er allemaal maar van.dikke xxxx aan soraya

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je een berichtje nalaat! Grüssen aus Wald.